طعم و عطر  جزئی از زندگی میلیونها آمریکایی و اروپایی است اما فارغ از عطر و طعم دلپذیر ،  خواص پنهانی دارد که آن را جزء جدایی ناپذیر سبد غذایی صد میلیون آمریکایی و اروپایی کرده است.
1.  منبع غنی از آنتی اکسیدان هاست که نه تنها برای سلامتی مفیدند بلکه خیلی از آنها ضروری هستند مخصوصا کلروژنیک اسید که یک نوع آنتی اکسیدان است که برای خیلی از بیماری های قلبی و عروقی می تواند بسیار مفید باشد بطور کلی می توان گفت که  یکی از معدود مواد غذایی حاوی کلروژنیک اسید است.
2. کافئین افزایش حافظه کوتاه مدت را فراهم می کند. کافئین بر روی مناطق خاصی از مغز که مسئول تمرکز و حافظه کوتاه مدتند موثر است که البته این تاثیر از شخص به شخص متفاوت است.
3. علاوه بر ارائه یک افزایش موقت در فعالیت مغز و حافظه، مصرف  به طور منظم می تواند به جلوگیری زوال شناختی مرتبط با بیماری آلزایمر و دیگر انواع زوال عقل کمک کند.
4. برای قلب شما مفید است.تحقیقات یک مرکز مطالعاتی در هلند که بیش از 37،000 نفر در طی یک دوره از 13 سال را مورد تجزیه و تحلیل قرارداده ، نشان داد که مصرف کنندگان متعادل  ​​(حدود دو فنجان در روز ) نسبت کسانی که  مصرف نمی کنند 20 درصد کمتر به مشکلات قلبی دچار می شوند.
6.  می تواند خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش دهد.
7. کافئین موجود در  باعث افزایش استقامت در ورزشکاران و کاهش احساس درد ماهیچه های بدن می شود.
8.  می تواند باعث کاهش افسردگی شود.

برچسب‌ها, , , ,

1392 © coffeedrink.ir تمامی حقوق محفوظ است.

خریدی نیست.