دانه قهوه که هنوز روست نشده و نرسیده قهوه سبز نام دارد. قهوه سبز یکی از موادی است که برای کاهش وزن بکار می رود. البته تاثیر و چگونگی کاهش وزن در اثر استفاده قهوه سبز هنوز مورد اختلاف است. اما شواهد احتمالی زیادی برای تاثیر مثبت قهوه سبز بر سلامتی وجود دارد ولی اینها کافی نیست.
در سال 2014 مطالعات جمع بندی شده که شرکتهای مهمی هزینه آزمایشات را متقبل شدند نشان داد که فواید گفته شده در مورد تاثیر زیاد قهوه سبز بر لاغری بی اساس است.
قهوه سبز تحت عناوین بسیار زیادی تولید می شود همچنین شرکتهایی هستند که قهوه سبز لاغری تولید می کنند.

مطالعاتی که در سال 2011 بر روی 142 نفر انجام گرفت نشان داد که قهوه سبز تاثیر زیادی بر لاغری نداشته است. البته این مساله نیازمند مطالعات دقیق و در زمان طولانی است تا تاثیر واقعی آن معلوم گردد.
در سال 2012 مجله فورچون مطالعات ادعایی در مورد تاثیر چشمگیر قهوه سبز بر لاغری را رد کرد و باعث تشکیل جلسه سنا درباره تبلیغات گمراه کننده یک شرکت در فلوریدا شد بعد از آن کمیسیون تجارت فدرال اعلام کرد که مطالعات ادعایی این شرکتها گمراه کننده و فریبنده بوده است.
در همان سال یک کمیته فرعی در مجلس سنا برای بررسی تبلیغات گمراه کننده مواد غذایی تشکیل شده و همیشه از قهوه سبز لاغری بعنوان یک مثال نام برده می شد.

برچسب‌ها, , , , ,

1392 © coffeedrink.ir تمامی حقوق محفوظ است.

خریدی نیست.